Möödunud nĂ€dal Ă”petas meile palju teatrikunsti kohta: olime igapĂ€evaselt aktiivsed tegutsejad, kes pĂŒĂŒdsid kĂ”igist pakutud tegevustest osa vĂ”tta. TĂ€nu sellele jĂ”udsime kĂ€ia ekspeditsioonil, teha kunsti, olla nĂ€itlejad, harjutada arvutamist ning lĂ€bi mĂ€ngu Ă”ppisime enda emotsioone vĂ€ljendama ja teiste emotsioone mĂ”istma.
Elus peab alati olema natuke pĂ”nevust ning just seepĂ€rast lahendasid Mesimummid paaristööna salakirja. Koostööd tehes said salakirja lahendanud lapsed teada, missuguseid ametimehi (ja -naisi) vĂ”ib teatris kohata.đŽ
Vaatlesime pildilt Eestis tegutsevaid teatreid ning lapsed maalisid pildi teatrimajast, mille ehitus neile kĂ”ige rohkem meeldib. đ đąArvake Ă€ra, mida antud piltidel maalitakse!đ đą (Vihjeks vĂ”ib öelda, et valikus oli Suur Vanemuine, VĂ€ike Vanemuine, Ugala, Eesti Draamateater, Rahvusooper Estonia).
Lapsed koostasid tĂ€iskasvanu suunamisel kahes grupis lood, mille sai hiljem vastasgrupile ette kanda. Seega lugusid oli 2: esimene grupp jutustas tuntud muinasjuttu "PunamĂŒtsike" đ§ning teine grupp koostas kollektiivselt loovjutukese, mis rÀÀkis ĂŒhest ookeanis elutsevast tegelasest. đ
Lapsed kuulasid meie etenduse "Kuidas tekkisid aastaajad" stsenaariumit ning esitasid selle esmakordselt kĂ”ik koos nukuteatrina. Meil on vaja veel palju-palju Ă”ppida ilmekuse, hÀÀle valjuduse ja tĂ€helepanelikkuse kohta. Kuid mis kĂ”ige tĂ€htsam - lastel oli lĂ”bus!đ
Ladusime sĂ”nu: alustasime enda ees -ja perekonnanimest ning jĂ”udsime teatriga seotud sĂ”nade ja lauseteni.đŹ
MĂ€ngisime mĂ€ngu "Emotsioonid peeglis", kus lapsed tegid jĂ€lle paaristööd: vastamisi pĂŒĂŒti Ă€ra arvata ĂŒksteise kehakeele ja nĂ€oilmete pĂ”hjal, mis tuju sĂ”bral on ning seejĂ€rel paarilise tuju sarnasel viisil peegeldada.đđđđŻ
LĂ€inud nĂ€dal nĂ€itas, et meie rĂŒhmas on palju lapsi, kellel on head eeldused ja tahe tulevikus teatris töötamiseks!đ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar